GYIK
„Van rá lehetőség, hogy személyesen vegyem át az árut, ha nem akarok posta költséget fizetni?”
Igen, a megrendelt árut személyesen is átveheti, ha ilyen kérése lenne mindenképpen kérem keresse telefonon egyik kollégánkat és egyeztessenek. A lap alján megtalálhatja a telefon számot , e-mail címet.
„Honnan fogom tudni, hogy a rendelésemet megkapták?”
Kap egy automatikus visszaigazoló e-mailt. Majd ezt követően egyik kollégánk értesíti a várható szállítási időről.
„Mikorra szállítják ki az árut, melyet a webáruházban vásárlok?”
Az áru feladásának határideje 1 és 90 nap között változik a megrendelt áru típusától és mennyiségétől függően. Munkatársunk a rendelés kézhezvétele után azonnal értesíti Önt a megrendelt termékek szállítási határ idejéről.
„Hogyan fogják a megrendelt árut leszállítani?”
A szállítás módját (személyes átvétel, csomagküldő szolgálat) Ön választhatja ki a webáruházban történő vásárlás folyamán. Szállítás a csomag típusától és méretétől függően változhat. Kiscsomagokat GLS futárszolgálat segítségével, nagy raklapos csomagokat gyűjtő fuvarozással szállítunk.
„Lehetséges a webáruházban hitelkártyával fizetni?”
Nem, hitelkártyával történő fizetés nem lehetséges. A megrendelt áruért banki átutalással, utánvéttel vagy készpénzben lehet csak fizetni.
„A webáruházban látható összes árut raktárról tudják szállítani?”
Az áruk többségét raktárkészletünkből tudjuk szállítani, de előfordulhat, hogy megrendelt áru épp nincs készleten. Ebben az esetben tájékoztatni fogjuk Önt a szállítás várható időpontjáról.
„Hogy tudom érvényesíteni a garanciát a webáruházban vásárolt árukra?”
A garanciát minden esetben a számlával lehet érvényesíteni. Ezzel kapcsolatban keresse kollégáink egyikét segíteni fognak a gördülékeny megoldásban.